Citymanagement Schijndel
Geschreven door dWise op 13-02-2017 om 04:26

 De meest gestelde vraag op dit moment is, denk ik. “Hoe trek ik klanten naar mijn winkel toe?” Tja, het kost heel wat meer moeite tegenwoordig om die consument van de bank af te slepen en tot een bezoekje aan je winkel te verleiden.  Zelf stilzitten is in ieder geval geen optie. Je moet aan de bak. 


Geschreven door dWise op 09-02-2017 om 02:44

Een straatambassadeur is een ondernemer die zijn /haar bedrijf gevestigd heeft in een van de straten / winkelgebieden van de centra van Schijndel. Straatambassadeurs zijn de ogen en oren van “hun ”straat of winkelgebied en informeren en helpen de citymanager met de uitvoering van activiteiten. Een straatambassadeur ben je niet zomaar, het betreft een belangrijke  schakel- en informatiefunctie  tussen de ondernemers en citymanager . 

 


Geschreven door dWise op 09-02-2017 om 12:46

De raad bestaat  totaal uit 6 ambassadeurs die een sectie of een branchel vertegenwoordigen in het citymanagement-gebied. Er zijn  2 ambassadeurs die een branche vertegenwoordigen, n.l. de Horeca en de Modebranche. Dit omdat deze 2 branches sterk bepalend zijn voor de kwaliteit van de winkelgebieden en in aantal sterk zijn vertegenwoordigd in de centra.

 

 


Geschreven door dWise op 09-02-2017 om 12:19

De naam “Management Team” dekt meer de lading van hetgeen dat van een  “Bestuur “ wordt verwacht.

De invulling zal voornamelijk door personen moeten gebeuren die een bewezen deskundigheid of ervaring aan de dag hebben gelegd op bepaalde terreinen of die hierin  professioneel deskundig zijn.


Geschreven door dWise op 13-03-2015 om 05:01

 

Citymanagement Schijndel heeft bezwaar aangetekend tegen het bestemmingsplan waarin bepaald werd dat Cranenbroek sterk mocht uitbereiden. Deze zaak diende vorig jaar september bij de Raad van State. Inmiddels is er een tussenuitspraak.